*company package = een reservering voor meer dan 10 personen met extra voordelen (beter tarief, gratis boek en privé tafel)
Meer info over het Congres op het Congres website
Thema: Marketing Renaissance
Marketeers worden geconfronteerd met een zeer turbulente marktomgeving. De economische en financiële crisis laat overal haar sporen na. Vragen zoals “hoe moet dat nu verder?”, “gelden de marketing wetten vanuit het verleden nog?” , “hoe kan marketing ook in deze tijden waarde creëren?”, “waar vind ik nieuwe inspiratie?” spoken door ons hoofd. Meer dan ooit is het nu tijd voor een kritische reflectie. Maar tegelijk biedt deze periode ook een opportuniteit om te leren van het verleden en zonder angst de toekomst tegemoet te treden. De Renaissance was een periode van hoop en inspiratie. En precies dat is wat we onze congres deelnemers dit jaar, in deze turbulente tijden, wensen aan te bieden.
Omdat de wereld veranderd is. Omdat we meer met minder moeten doen. Omdat we moeten zoeken naar nieuwe inzichten. Omdat we moeten innoveren en marketing opnieuw moeten uitvinden.
Dit congres zal op al deze uitdagingen een antwoord bieden. En u zal met méér dan 1.100 collega’s van gedachten kunnen wisselen en nieuwe contacten kunnen leggen.
Key notes
Donald Sull (keynote op vrijdag 4 december) Donald Sull is Professor of Management Practice in Strategic and International Management aan de London Business School. Hij is een autoriteit op wereldniveau op het gebied van organisatieleer en hoe bedrijven voordeel halen uit turbulente markten. Fortune tipt hem als één van de 10 nieuwe management goeroes die iedereen zou moeten kennen. 'Guru' is ook exact het woord dat The Economist in de pen nam. Voor de Financial Times schrijft hij een populaire blog . Zijn nieuwe boek ‘The Upside of Turbulence’ verschijnt in oktober 2009. | |
Charlene Li (keynote op zaterdag 5 december) Charlene Li is co-auteur van het boek 'Groundswell: Winning in a World Transformed by Social Technologies'. Dat boek staat ondertussen netjes tussen de top 10 van meest populaire business books op Amazon. Zij wordt beschouwd als toonaangevend op het gebied van opkomende technologiën met focus op sociale technologie, interactieve media en marketing. FastCompany vermeldt Charlene als één van de 12 meest creatieve geesten van 2008. Je kan haar alvast lezen op The Altimeter |
Aanvang: | 9:00 |
Inschrijving: | Klik hier voor het registratieformulier |
Leden: | € 569 tot/jusqu'au 2 december/décembre (excl. 21% BTW) |
Niet-leden: | € 669 tot/jusqu'au 2 december/décembre (excl. 21% BTW) |
Locatie: | ICC Gent Citadelpark 9000 Gent |
Meer informatie? | Contacteer Nathalie Prieto - Project Coordinator E-mail: nathalie.prieto@stichtingmarketing.be Tel: +32 (2) 467 59 54 |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten