zaterdag 18 juni 2011

MARKTGERICHT WAARDE(N)MANAGEMENT Roel Bellens256 blzGroei met witte schoenen.Wat betekenen nieuwe begrippen als de waardecirkel, de informatiezandloper, de investeringsgroeimatrix en de partijenzandloper voor managers en aandeelhouders ? Dit boek geeft niet alleen een antwoord op de vraag hoe succesvolle ondernemingen opgebopuwd worden, maar beschrijft tevens het gedrags-en kennispatroon van hun marktgerichte ondernemers. Bovendien wordt in detail de methodiek beschreven om waardecreatie eenduidig te meten. Daartoe is het nodig om zowel financieel beleid, als marketing en strategie te herdefiniëren. Talloze voorbeelden illustreren hoe op deze manier aandeelhouderswaarde gecreërd wordt. En omdat er naast de aandeelhouders nog andere stakeholders in aanraking komen met dit proces, wordt ook onderzocht of dit noodzakelijk moet uitmonden in conflicten. Dit leidt onder andere tot de vraag of de Europese integratie en het bestaande sociale model hand in hand kunnen gaan met de nieuwe eisen die gesteld worden aan bedrijven en hun managers.Dit boek creërt waarde voor aandeelhouders, managers en de partijen uit hun omgeving, maar ook voor diegenen die deze functies zullen gaan vervullen.Vaste Prijs : 3 EuroGewicht :620 gram
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten