dinsdag 8 februari 2011

Salesbeleid, set van 4 boeken

Salesbeleid, set van 4 boeken

B2C en B2B, geen industriele verkoop, eerder algemene goederen, maar verbijsterend actueel en modern, ondanks de uitgifte datum van de boeken. Indien dit niet klopt, geld terug.

1/Verkoopprogrammatie in KMO, standaard wetenschappelijke uitgeverij, Van strydonck,  1968, D/1968/0469.Verkoopsbudget, prijspolitiek, merkenpolitiek, concurrenten, dienst na verkoop, verpakking, renumeratie, rekrutering, rayonindeling, 

2/Artikel en Assortimentspolitiek, aspecten van marketing, Agon, M Kuypers, 1968, D/1967/0199/20: marktpositie, kooponderzoek, kostprijs en berekening, afzet, wintmarge, didtributie en media onderzoek,

3/Verkoopleiding en verkooporganisatie, medewerkers leiden en motiveren, Samson 1974, jan Wage, 5e druk, ISBN 90 14 023243, doelstelling van onderneming, commerciele functie in de onderneming, koopmotie, verkoopargument, behoeften, suggestie en logica, bezoldiging, gesprekstructuur, gebruik van auto,

4/De praktijk van het verkoopbeleid, Standaard, 1966, Publiciteit, promotie, PR, sectoren, didtributiepolitiek, evolutie van reiziger naar vertegenwoordiger en het profiel, loonsystemen, auto, salesmeeting,

Het bewijs dat er niets veranderd is ( dit laatste boek is ongeveer even oud als ik) enkel wat meer engelse termen. Leuk om lezen.

Lint, Omgeving Lier

meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten