zakendoen met Japan. Strategie, inzicht in marketing en management in de Japanse economie. Onthullend en verhelderend boek met tips voor buitenlandse zakenmensen in Japan. 204 pages English/Engels. The Japanese economy of the 1990s was absorbing an ever-increasing volume of products and services from abroad to satisfy its sophisticated customers. Japanese purchasing was also evident in their overseas subsidiaries whose appetites for services, components and raw materials were growing rapidly. Today, the Japanese customer is everywhere. Dit boek is een weergave van de ontwikkeling en de opmars van de Japanse economie vanaf de jaren 90. Vandaag is 'de Japanse ver- en gebruiker overal aanwezig'. Of het nu gaat om industriële of gebruiksgoederen, financiën, vastgoed of toerisme of de dienstensector... een enorm potentieel aan opportuniteiten en hoe deze te kapitaliseren als buitenlandse investeerder. Nieuw boek, niet gebruikt. 204 pagina's |
meer info |
donderdag 24 februari 2011
Japan. 'Honourable customers'. succesverhaal
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten