![]() B2C en B2B, geen industriele verkoop, eerder algemene goederen, maar verbijsterend actueel en modern, ondanks de uitgifte datum van de boeken. Indien dit niet klopt, geld terug. 1/Verkoopprogrammatie in KMO, standaard wetenschappelijke uitgeverij, Van strydonck, 1968, D/1968/0469.Verkoopsbudget, prijspolitiek, merkenpolitiek, concurrenten, dienst na verkoop, verpakking, renumeratie, rekrutering, rayonindeling, 2/Artikel en Assortimentspolitiek, aspecten van marketing, Agon, M Kuypers, 1968, D/1967/0199/20: marktpositie, kooponderzoek, kostprijs en berekening, afzet, wintmarge, didtributie en media onderzoek, 3/Verkoopleiding en verkooporganisatie, medewerkers leiden en motiveren, Samson 1974, jan Wage, 5e druk, ISBN 90 14 023243, doelstelling van onderneming, commerciele functie in de onderneming, koopmotie, verkoopargument, behoeften, suggestie en logica, bezoldiging, gesprekstructuur, gebruik van auto, 4/De praktijk van het verkoopbeleid, Standaard, 1966, Publiciteit, promotie, PR, sectoren, didtributiepolitiek, evolutie van reiziger naar vertegenwoordiger en het profiel, loonsystemen, auto, salesmeeting, Het bewijs dat er niets veranderd is ( dit laatste boek is ongeveer even oud als ik) enkel wat meer engelse termen. Leuk om lezen. Lint, Omgeving Lier |
meer info |
dinsdag 8 februari 2011
Salesbeleid, set van 4 boeken
maandag 7 februari 2011
Real-time marketing, Regis McKenna
![]() |
meer info |
Marketing Management for . boek oxford
![]() |
meer info |
zondag 6 februari 2011
Business vocabulary in use Advanced
![]() This is a new self-study reference and practice book for advanced learners of English who need vocabulary for business and professional purposes. It has been carefully researched using the Cambridge International Corpus to ensure that the 2,000 new words and expressions represent the English that native speakers actually use. The book consists of 50 units and follows the highly successful format of the English Vocabulary in Use range with presentation material on the left-hand page and practice exercises on the right-hand page. It covers a wide variety of up-to-date business topics and concepts including: people and organisations; quality; strategy; marketing; IT and the Internet; ethics and globalisation. 133 blz, in nieuwstaat!Kan afgehaald worden/verzendingskosten voor koper. Mvg, Anouck |
meer info |
vrijdag 4 februari 2011
![]() |
meer info |
donderdag 3 februari 2011
Principes van Marketing - Philip Kotler
![]() |
meer info |
dinsdag 1 februari 2011
Basic Marketing third edition door Tom Cannon
![]() |
meer info |