dinsdag 8 februari 2011

Salesbeleid, set van 4 boeken

Salesbeleid, set van 4 boeken

B2C en B2B, geen industriele verkoop, eerder algemene goederen, maar verbijsterend actueel en modern, ondanks de uitgifte datum van de boeken. Indien dit niet klopt, geld terug.

1/Verkoopprogrammatie in KMO, standaard wetenschappelijke uitgeverij, Van strydonck,  1968, D/1968/0469.Verkoopsbudget, prijspolitiek, merkenpolitiek, concurrenten, dienst na verkoop, verpakking, renumeratie, rekrutering, rayonindeling, 

2/Artikel en Assortimentspolitiek, aspecten van marketing, Agon, M Kuypers, 1968, D/1967/0199/20: marktpositie, kooponderzoek, kostprijs en berekening, afzet, wintmarge, didtributie en media onderzoek,

3/Verkoopleiding en verkooporganisatie, medewerkers leiden en motiveren, Samson 1974, jan Wage, 5e druk, ISBN 90 14 023243, doelstelling van onderneming, commerciele functie in de onderneming, koopmotie, verkoopargument, behoeften, suggestie en logica, bezoldiging, gesprekstructuur, gebruik van auto,

4/De praktijk van het verkoopbeleid, Standaard, 1966, Publiciteit, promotie, PR, sectoren, didtributiepolitiek, evolutie van reiziger naar vertegenwoordiger en het profiel, loonsystemen, auto, salesmeeting,

Het bewijs dat er niets veranderd is ( dit laatste boek is ongeveer even oud als ik) enkel wat meer engelse termen. Leuk om lezen.

Lint, Omgeving Lier

meer info


maandag 7 februari 2011

Real-time marketing, Regis McKenna

Real-time marketing, Regis McKenna Real-time marketing, Regis McKenna, uitg. Contact, 1998, 192 blz. 15x23 cm, harde kaft met wikkelomslagInhoud:Hier en nu. Op maat gemaakt. Opgediend naar persoonlijke smaak. Datzijn de wensen van de veeleisende klant. Hoe kan uw onderneming daaropinspelen? Tijd en afstand vervagen, actie en respons vindentegelijkertijd plaats en de klant wil onmiddellijke bevrediging vanzijn behoeften. Wat betekenen deze veranderingen wanneer u uw bedrijfmet success de real-time wereld wilt binnenvoeren? Snelheid is hetsleutelwoord...Verzending Belgie inbegrepenEnkel verzending geen afhalingen
meer info


Marketing Management for . boek oxford

Marketing Management for . boek oxford Marketing Management for Nonprofit Organizations Third Edition Adrian SargeantOxford University PressBoek in zeer goede staatHad dit nodig voor VUBKOOPJE!!
meer info


zondag 6 februari 2011

Business vocabulary in use Advanced

Business vocabulary in use Advanced

This is a new self-study reference and practice book for advanced learners of English who need vocabulary for business and professional purposes. It has been carefully researched using the Cambridge International Corpus to ensure that the 2,000 new words and expressions represent the English that native speakers actually use. The book consists of 50 units and follows the highly successful format of the English Vocabulary in Use range with presentation material on the left-hand page and practice exercises on the right-hand page. It covers a wide variety of up-to-date business topics and concepts including: people and organisations; quality; strategy; marketing; IT and the Internet; ethics and globalisation.

133 blz, in nieuwstaat!Kan afgehaald worden/verzendingskosten voor koper.

Mvg, Anouck

meer info


vrijdag 4 februari 2011

Gloednieuw, ongeopend en volledig gesealed met alle originele verpakkingen en dozen!(Het exemplaar dat te koop is is ongeopend en volledig gesealed. Foto's van een ander exemplaar/)Bekijk het youtubefilmpje (zie link)!http://www.youtube.com/watch?v=X1o7Kjy7KIkZeer exclusief en origineel verzamelstuk. OOP (Out Of Print) en wordt dus niet meer gemaakt. (Genummerd exemplaar!)Dit is de originele Amerikaanse Deluxe versie in de Voight-Kampff attaché koffer. (Enkel in de USA beschikbaar.)Disc One--------    * RIDLEY SCOTT'S ALL-NEW "FINAL CUT" VERSION OF THE FILM    * Commentary by Ridley Scott    * Commentary by executive producer/co-screenwriter Hampton Fancher and co-screenwriter David Peoples; producer Michael Deely and production executive Katherine Haber    * Commentary by visual futurist Syd Mead; production designer Lawrence G. Paull, art director David L. Snyder and special photographic effects supervisors Douglas Trumbull, Richard Yuricich and David DryerDisc Two--------    * DOCUMENTARY DANGEROUS DAYS: MAKING BLADE RUNNERDisc Three--------    * 1982 THEATRICAL VERSION    * 1982 INTERNATIONAL VERSION    * 1992 DIRECTOR'S CUTDisc Four--------    * Featurette "The Electric Dreamer: Remembering Philip K. Dick"    * Featurette "Sacrificial Sheep: The Novel vs. The Film"    * Philip K. Dick: The Blade Runner Interviews (audio)    * Do Androids Dream of Electric Sheep Cover Gallery (images)    * The Art of Blade Runner (image galleries)    * Featurette "Signs of the Times: Graphic Design"    * Featurette "Fashion Forward: Wardrobe & Styling"    * Screen Tests: Rachel & Pris    * Featurette "The Light That Burns: Remembering Jordan Cronenweth"    * Unit photography gallery    * Deleted and alternate scenes    * 1982 promotional featurettes    * Trailers and TV spots    * Featurette "Promoting Dystopia: Rendering the Poster Art"    * Marketing and merchandise gallery (images)    * Featurette "Deck-A-Rep: The True Nature of Rick Deckard"    * Featurette "--Nexus Generation: Fans & Filmmakers"Disc Five--------    * WORKPRINT VERSION    * Commentary by Paul M. Sammon, author of Future Noir: The Making of Blade Runner    * Featurette "All Our Variant Futures: From Workprint to Final Cut"    * Packaging:    * Unique 5-disc digi-package with handle which is a stylish version of Rick Deckard's own briefcase. In addition, each briefcase will be individually numbered and in limited supply.    * Lenticular motion film clip from the original feature    * Miniature origami unicorn figurine    * Miniature replica spinner car    * Collector's photographs    * Signed personal letter from Sir Ridley ScottINFO:Al mijn aanbiedingen zijn ofwel gloednieuw en ongeopend ofwel in perfecte nieuwstaat.Alle originele accessoires, verpakkingen, dozen, handleidingen, ... zijn altijd aanwezig.Alle items kunnen uiteraard (op afspraak) zelf opgehaald worden.Bekijk ook mijn andere interessante aanbiedingen.Geen onzinbiedingen a.u.b. . (Die worden onmiddellijk verwijderd.)Gelieve bij echte interesse mij rechtstreeks via e-mail te contacteren.
meer info


donderdag 3 februari 2011

Principes van Marketing - Philip Kotler

Principes van Marketing - Philip Kotler Principes van Marketing - KotlerDerde EditieISBN: 90-430-0650-5Staat: ongebruiktAfhalen of verzenden.
meer info


dinsdag 1 februari 2011

Basic Marketing third edition door Tom Cannon

Basic Marketing third edition door Tom Cannon Principles and practice Engelstalig 493 pagina' in goede staat Verzendkosten voor koper 3.00
meer info