Marketing, DE ESSENTIE (10de editie) auteurs: Philip Kotler & Gary Armstrong Nederlandse bewerking: Ton Borchert & Paul van der Hoek uitgeverij: Pearson ISBN: 978-90-430-2386-3 NUR: 163 trefwoord: marketing conditie: nieuw vak: Marketing Sluiten Contacteer Jos Geebelen Je naam Je e-mail Je reactie Beste Jos Geebelen, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Jos Geebelen: Verstuur een email 0497-xxx... Toon het nummer Wachten Opties Bekijk de 260 zoekertjes van Jos Geebelen Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 76822851 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ; ©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers var cim_code = "si_kapaza/cl/boeken/studie__en_schoolboeken"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '99', '4', '', '3101', '', 'new_click', 'nl'); |
meer info |
dinsdag 22 oktober 2013
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten