Waarom heeft de ene campagne wel effect, en de andere niet? Hoe komt het dat de overheid zo veel geld besteedt aan voorlichting, met vaak zo weinig resultaat? Dit boek vormt de neerslag van een tiental jaren onderwijs in tekstontwerp. Het doel van dit boek is: studenten vertrouwd maken met de onderzoeksresultaten uit de volgende disciplines: communicatiewetenschap, marketing, tekstwetenschap, sociale psychologie, taalbeheersing en bedrijfseconomie. Juist uit de gecombineerde benadering van deze disciplines wordt duidelijk hoe inhoud, structuur, stijl en illustraties van een tekst het overtuigingsproces beïnvloeden. Sluiten Contacteer Sandra Je naam Je e-mail Je reactie Beste Sandra, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Sandra: Verstuur een email 089 -xxx... Toon het nummer Wachten Opties Bekijk de 25 zoekertjes van Sandra Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 76349523 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ; ©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers var cim_code = "si_kapaza/cl/boeken/studie__en_schoolboeken"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '3101', '', 'new_click', 'nl'); |
meer info |
donderdag 15 augustus 2013
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten