woensdag 3 juli 2013

Marketing, De ESSENTIE (10de editie)- auteurs: Philip Kotler & Gary Armstrong- Nederlandse bewerking: Ton Borchert & Paul van der Hoek- uitgeverij: Pearson- ISBN: 978-90-430-2386-3- NUR: 163- trefwoord: marketing- conditie: als nieuw- aankoopprijs: ¤ 59,95 Sluiten  Contacteer Lieze Je naam Je e-mail Je reactie Beste Lieze, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Lieze: Verstuur een email - Wachten Opties Bekijk de 36 zoekertjes van Lieze Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 75221323 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers

Bekijk de mobiele website

var cim_code = "si_kapaza/cl/boeken/studie__en_schoolboeken"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '3101', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten