Met XTRA - code. Zeer goede staat (hier en dan belangrijke zaken gemarkeerd). Nieuwprijs 79¤.Toonaangevende marketinghandboek van Philip Kotler en Gary Armstrong, Europese bewerking door John Saunders en Veronica Wong. Net als bij de vorige edities is de bewerking voor de Nederlandstalige markt door Frank Broere gedaan.Dit boek biedt de meest complete en actuele inleiding in alle aspecten van de moderne marketing, bezien vanuit een managementperspectief. Belangrijke thema's in het boek zijn mondialisering, e-business en duurzaamheid. Veel aandacht wordt ook besteed aan business-to-business marketing, dienstenmarketing en relatiemarketing.Op grond van uitgebreid marktonderzoek in de Benelux zijn in deze vijfde Nederlandse editie verbeteringen aangebracht in inhoud, structuur, illustraties, voorbeelden en casuïstiek.DoelgroepPrincipes van marketing is bestemd voor studenten in het hoger onderwijs en sluit aan op het curriculum van de opleidingen commerciële economie, economie, bedrijfskunde en handelswetenschappen, maar isook zeer geschikt voor het marketingonderwijs binnen de opleidingen bedrijfseconomie (be), management economie en recht (mer), accountancy, communicatie, bedrijfskundige informatica, technische bedrijfskunde en professionele opleidingen marketing.Verkorte inhoudsopgaveDeel 1 Marketing vandaag en morgenH1 Marketing vandaag en morgenH2 Duurzame marketing: marketingethiek en maatschappelijke verantwoordelijkheidH3 Strategische marketingDeel 2 MarktenH4 De marketingomgevingH5 ConsumentengedragH6 Business-to-business-marketingH7 MarktonderzoekDeel 3 KernstrategieH8 RelatiemarketingH9 Marktsegmentatie en positioneringH10 Concurrentievoordeel creërenDeel 4 ProductH11 Product- en merkstrategieH12 Productontwikkeling en levenscyclusstrategieënH13 Marketing van dienstenDeel 5 PrijsH14 PrijsbeleidDeel 6 PromotieH15 Geïntegreerde marketingcommunicatie-strategieH16 Reclame en public relationsH17 Persoonlijke verkoop en sales promotionH18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwenDeel 7 PlaatsH19 DistributiebeleidH20 Internationale marketing Sluiten Contacteer Inan Je naam Je e-mail Je reactie Beste Inan, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Inan: Verstuur een email - Wachten Opties Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 71469041 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='vrijetijd_boeken'; var adlKv='q=;prov=brussels+gewest;subcat=studie_en_schoolboeken;price=38;zipcode=1040;'; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ; ©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk var cim_code = "si_kapaza/cl/boeken/studie__en_schoolboeken"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"nl", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '2', '', '3101', '', 'new_click', 'nl'); |
meer info |
vrijdag 22 februari 2013
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten