donderdag 26 januari 2012

Real-time marketing, Regis McKenna, uitg. Contact, 1998, 192 blz. 15x23 cm, harde kaft met wikkelomslagInhoud:Hier en nu. Op maat gemaakt. Opgediend naar persoonlijke smaak. Datzijn de wensen van de veeleisende klant. Hoe kan uw onderneming daaropinspelen? Tijd en afstand vervagen, actie en respons vindentegelijkertijd plaats en de klant wil onmiddellijke bevrediging vanzijn behoeften. Wat betekenen deze veranderingen wanneer u uw bedrijfmet success de real-time wereld wilt binnenvoeren? Snelheid is hetsleutelwoord...Verzending Belgie inbegrepenEnkel verzending geen afhalingen Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Bekijk de 1656 zoekertjes van Angelheart Angelheart: - Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 11143808 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Tuinboek voor kinderen, Erika ... 12 € Tuinboek voor kinderen, Erika ... 12 € Het narrenfeest door Harvey Co... 6 € Davidsfonds kartoenboek 6 knok... 12 € Nieuwe kijk op het Oude Boek, ... 7 € Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/boeken"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '8', '', '3100', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten