vrijdag 30 december 2011

In dit boek wordt Rembrandt geanalyseerd aan de hand van hedendaagse marketing- en managementtheorieën zoals concurrentiekrachten van Porter, de groeistrategieën van Ansoff, de 7 habits van Covey en de core competences van Ofman. Deze originele invalshoek biedt inspiratie aan hedendaagse ondernemers en managers, zowel in de culturele sector als daarbuiten. schrijver: Koos de Wilt uitgeverij: Nieuw Amsterdam ISBN: 9789046801840 219 blz Nieuw prijs: 17.50 euro Boek in perfecte staat, nog nieuw Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Bekijk de 107 zoekertjes van Linda Bellemans Linda Bellemans: - Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 11945778 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Virgilius berchmans corsendonc... Christus jezus maria businger ... Klooster spiritueel Faber Toor... J. BOSSCHAERT - 4 strips - 1 o... 65 € Reisgids OMAN 2 € Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/boeken"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '9', '', '3100', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten