Dikke stevige farde met 20 boekjes (meer dan 1500 blz), in het nederlands en perfecte staat, handig en praktisch; het betreft: 1. maatschappij en reclame, 2. reclame en marketing, 3. reclame en management, 4. juridische aspecten van reclame, 5. opleiding - onderwijs van reclamefuncties, 6. groei van niet-commerciee reclame, 7. georganiseerde reclamewereld, 8. reclame-adviesbureaus, 9. reclame en consument, 10. reclametheorieen en -modellen, 11. reclameplanning, 12. reclame en media, 13. boodschap van reclame, 14. reclame-effecten en recameresultaten, 15. de produktie van het materiaal, 16. reclame en public relations, 17. industriele reclame, 18. retail-reclame, 19. sponsoring, 20. cijfers en feiten.
Management
|
meer info |
dinsdag 30 november 2010
Handboek RECLAME: farde met 20 boekjes,
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten