zaterdag 31 juli 2010

Verschillende MARKETING boeken

Verschillende MARKETING boeken Dienstenmarketingmanagement - De Vries jr. & Van Helsdingen. ISBN: 90-207-3305-2 20 € Marketingplanning Brugboek deel II - Rien Hummel ISBN: 90-395-2121-2 25 € Principes van Marketing - Philip Kotler, - vierde editie ISBN: 90-430-1071-5 40 € Marketingcommunicatie strategie - Floor en Van Raaij ISBN: 90-207-3333-8 40 € Internationale Marketing - Brigitte Neetens ISBN: 978-90-301-9463-7 25 € Tekstvaardig Tekstgids - Marie-Anne Baert/Arnout De Witte ISBN: 90-306-3498-7 10 € Salesmanegment - Noordhoff Uitgevers ISBN: 978-90-01-76167-7 30 € Business Marketing Management - W.G. Biemans ISBN: 90-01-07600-9 20 €
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten