Dienstenmarketingmanagement - De Vries jr. & Van Helsdingen. ISBN: 90-207-3305-2 20 Marketingplanning Brugboek deel II - Rien Hummel ISBN: 90-395-2121-2 25 Principes van Marketing - Philip Kotler, - vierde editie ISBN: 90-430-1071-5 40 Marketingcommunicatie strategie - Floor en Van Raaij ISBN: 90-207-3333-8 40 Internationale Marketing - Brigitte Neetens ISBN: 978-90-301-9463-7 25 Tekstvaardig Tekstgids - Marie-Anne Baert/Arnout De Witte ISBN: 90-306-3498-7 10 Salesmanegment - Noordhoff Uitgevers ISBN: 978-90-01-76167-7 30 Business Marketing Management - W.G. Biemans ISBN: 90-01-07600-9 20 |
meer info |
zaterdag 31 juli 2010
Verschillende MARKETING boeken
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten